Løjerlig fætter

Som en naturlig ting at gøre, når man inden længe emigrerer til et land, der på mange måder er den diamentrale modsætning til sit hjemland, har jeg Googlet efter alverdens informationer.

Jeg glæder mig som en sindssyg til at rejse og har som sådan ingen forbehold – med en lille undtagelse. De normalt harmløse danske myg kan med et enkelt stik få mit hoved til at vokse til noget nær dobbelt størrelse (det er ikke så lidt!) pga. ofte medfølgende roseninfektioner. I Costa Rica er der utallige mosquitos, som bærer rundt på diverse utiltalende sager. Denguefeber, gulfeber og maleria for bare at nævne et par af dem. I min søgen efter information om de små sataner, stødte jeg på billeder af andre Costa Ricanske insekter og utallige finurlige dyr, som jeg ikke anede eksisterede.  Edderkopper på størrelse med nyfødte babyer, adskillige uidentificerbare bæster, som skulle forestille insekter, men mest af alt ligner rumvæsner… Og så var der ham her:

 Sloth

Løjerlig fætter!

En mening om “Løjerlig fætter

  1. Hvad laver dovendyret midt på vejen? Hvordan var det havnet der? Hjalp du det tilbage til skoven eller op i træet? Det var synd, hvis det blev kørt over.

Skriv et svar

