Wow!

Jeg elsker dygtige vokalister. Denne bette skid må være fra en anden planet. Hun (Bianca Ryan) er 11 år gammel og har et register og en teknik, der kan konkurrere med mange af de store navne.

Skru op for lyden…

Ufatteligt. Hvor får hun luften fra? Her synger hun Janis Joplins “Take a little piece of my heart” (lyden er desværre elendig):

De’ jo crazy! Et sidste klip, hvor hun synger “I believe I can fly” (der er to minutters pludren i starten – hav tålmodighed):

En mening om “Wow!

  1. Hejsa,
    faldt lige over din side ved en google søgning. Jeg fandt selv klippene med Bianca på youtube sidste år – og fra første tone der kom ud af den lille pige var jeg også helt solgt. Hver gang jeg hører det første af klippene får jeg simpelt gåsehud af den gode slags :o)
    Det er helt vildt at sådan en pige på den alder kan være i besiddelse af sådan en stemme og kontrol.

    Mange hilsner
    Trine

Skriv et svar

