Små og store glæder…

Jeg går rundt i en mindre ekstase for tiden grundet min snarlige emigrering til Costa Rica, mine foretagerne (særligt den nye virksomhed) og.. Ja, bare livet generelt. Det er jo fantastisk.

Hvor jeg tidligere har undret mig over om påstanden om, at man bruger færre muskelkræfter på at smile end ikke-at-smile, er jeg nu så godt som overbevidst om, at der er hold i påstanden. Jeg vader i hvert fald rundt med et sagligt smil på læberne 24/7 og det letter absolut mere end det trykker.

For et par dage siden var jeg i Netto. Mens jeg ventede på at det blev min tur til at smide varerne op på disken, brugte jeg som sædvanlig tiden på at skimme de “sensationelle” nyheder på diverse sladderblade. Et billede af en jordemoderstuderende og mor til to, som lige har vundet 2 millioner i Deal or No Deal fængede, fik mig til at smågrine og gjorde smilet endnu mere intenst. Billedet står ret nærmest printet på nethinden. Kvinden her ved tilsyneladende, hvordan jeg har det:

Fedt udtryk!

Foto (c) Henrik Ohsten/TV 2

Skriv et svar

